Loppis dag.

Hemkommen för ett tag sen efter en hel dag på olika loppisar.

Just i denna stund jag skriver detta så tok haglar de..
Bara öser ner.

Mer om dagen, syrran hämtade mig vid tio innan de var jag och mamma till Vivo och köpte billig jord.
Första loppisen vi var till var Hosjöholmens bystuga där jag köpte en potatis skål från Bruka design för en 20-lapp.

Sen åkte vi till Övre Nordslund som hade garage/gårds loppis.
I en av gårdanra stor handlade vi.
Bilder kommer.

Vart även en vända på Regementeet som hadde annornat backluckeloppis.
Köpte en ko till mamma.

Kikade även på daglöstäkten men vi kollade inte alla lgårdar var långt mellan husen som hade loppis.

Var sedan upp till Galgberget som hade gårdsloppis där vart de inte heller mycke inhandlat.

En vända på stan hans också med.
Är ju mors dag imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0