2 maj

I går tog jag och Blunde en vända till Blge för jag kände för att göra något.

Vi var inte till kupolen som man brukar när man är till Blge , tycker de inte är så kul att gå där , finns roligare butiker runt omkring.

Vi var in en vända på Dollarstore där jag hittade fyra stycken rosa Antik skålar för 10 kr/st.

Sen tog vi en vända på nyöppnade Lager 70 men vart väldigt besviken ,allt var så dyrt, dom gångerna jag varit till Lager 70 i Insjön har man ju hittat en hel del kläder till bra pris men inte i Borlänge iaf inte denna gång.

In en vända på Barnens hus för två små busfrön fyller år den 10 maj.
En blir ett och den andra blir två.

Kikade även in på Blomsterlandet och på vägen hem tog vi en fika på Torsång.
Åt en god glass där tror de va tutti-frutti med marshmallows.
Gott var de.
Annars är den godaste kulglassen är Redbull på Mumsfillibaba på Kupolen.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej sötnos!



Nä, det blir ingen loppis i år.

Maja koblaja orkar inte med det och inte jag heller.

Vi har inte så mycket saker att sälja, just nu, heller.

Men kom gärna och hälsa på ändå.:-) Kram Stina

2010-05-05 @ 07:13:09
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0