Igår.

En liten uppdateing vad som hände i går.

Frågade syrran om hon ville vara med en vända till Borlänge, för att grabbarna endå skulle åka till Borlänge för att spela biljard.

Så vid 14 tiden hämtade syrran upp mig så vi styrde bilen mot Kupolen först vart de en vända in på Dollarstore.
Kolla även in på Rusta för jag skulle titta om dom hade gardiner där som jag sett i Falun och på några sängkläder.

Men hittade ingenting på Rusta i Borlänge tyckte dom hade så stökigt på nå sätt.

Men mamma var in på rusta i falun och då köpte hon gardinerna jag sett.

Väl inne på kupolen så började vi på nere våningen.

Var in en snabb vända på Lagerhouse, där fanns de inte mycke kvar.
Tycker det är synd att dom stänger den affären i Borlänge.

I helgen hade dom nå spec grej för studier och sånt i kupolen och så var de några UF företag där, kollade in ett av dessa UF företag.
De var några tjejer som sålde dalahästar, så jag kunde inte låta bli att köpa en grå dalahäst med vingar.
Deras blogg hittar ni här.

Självklart vart de en vända in på Panduro.

Kollade även in Lindex,Cubus sen hann vi inte med så mycke mer för dom stänger ju 17.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0