Stan

Tog bussen in till stan för att göra lite ärenden. Beställde b la en klipptid som verkligen behövs men är några veckor innan ja får klippa mig men har iaf en tid nu.

Sen promenerade jag till mamma jobb och kolla va hon gjorde där.
Finns mycke fint i den butiken.

Kollade lite på stan och så, blir aldrig bara en butik när jag och mamma är i farten.

Kollade även in loppisen som jag och syrran kollade igår men var sämre idag men gick även till Gruvgatan 13 och Bergstenska gården.

Två urmysiga butiker.

När vi hämtat bilen å så vart de en vända till Rusta,Jysk,Plantagen,Nordsjö ide & design,Ica Maxi..
Hm tror ja inte glömde nån butik.

Dom hade billiga påskliljor på Plantagen så vi köpte en hel hög för typ 46 kr.
Så när vi kom hem så fixade vi ute på verandan.
Nu vart de vår fint där å.

Sen har jag bråkat med mina kartongen "igen", vet inte hur många gånger jag har dragit dom där kartongerna fram och tillbaka och ändå hittar jag inte det jag sökte denna gång.

På kvällskvisten kom de förbi två st som bor lite längre ut här och frågade om vi ville vara med på Gårdsloppis den 1/5.
Kommer mer om de senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0