Tusen ideér.

Som ni säkert vet så bor ja ju fortfarande hemma men de har ju inte hinrat mig för att samla på mig saker till min kommande lägenhet/hus.
Har samlat saker i flera år nu.
Tycker de är roligare och handla när man hittar något än att vänta till den dan man flyttar.

Sen kan man ju lägga mer pengar på möbler och sånt när de är daxs.

Visst har min stil ändrats under åren.
Hihi låter ju som jag är typ hundra år men de är jag ju inte.

Men de mesta jag samlat på mig kommer jag att vilja behålla sen.

Visst de kommer att bli lite olika stilar men ska försöka göra de bästa av situation.

Har i flerat år älskat gamla bilar,50 & 60 tal och tycker de passar rätt bra med mitt nyaste stil eller va man ska säga.
Älskar ju att gå på loppis.
Där är de ju mesta dels gamla saker.
Är lite av en rockabilly/ragggar tös
+ att jag gillar den vita och lite slitna stilen mycke.
T ex har jag i flera år velat ha ett schackrutigt golv antingen i köket eller badrumet.
OCh den stilen är de ju många som har nu.
Sen tycker ja de är väldigt snyggt att blanda nya och gamla saker.

Ska bli kul sen när man får eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0