Projekt,Blge & Sågmyra

Idag har ja äntligen börjat på mitt projekt som kommer nog att ta ett tag innna jag är riktigt klar men har börjat iaf.
Men när ja hade startat med allt och fått ut en del + att ja kollat igenom en del kartonger så kommer mamma hem och frågar om jag vill följa med till borlänge och jag är ju inte den som tackar nej precis.
Så vi drog dit..
Först vart de Dorres,Dollarstore,ÖoB,blomsterlandet,Biltema sen en vända in på Kupolen å för jag ville kolla på Panduro. Vart även en vända in på Jula & Lagerhouse.
Hittade iaf de jag ville på Panduro.
Men kom på två saker jag skulle titta på om jag var till Borlänge nån gång, var bla en sak på Lagerhouse och en sak på Jula men men åker väl dit nån mer gång.

Sen drog jag och Blunde som vi planerat till Sågmyra eftersom Lager 157 hade Vip kväll.


Annons från Annonsbladet.

Var så klart in på Calimero, hittade massa fina saker. Köpte två saker.
Lite kläder vart de på Lager 157 å. En vara 50%.
Dom hade typ 250 jeans för 1 kr, men dom tog ju slut på typ en 30 sek....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0