13 juni.

Ett tag efter vi vakande idag fick jag ett sms från syrran och frågade om jag skulle vara med på Loppis hos
Höjens Lillstuga.
Och de ville jag så klart.
Visste inte vart men var inte så långt i från mig.
Så vi åkte ditt + Niklas och kikade lite.
Syrran hade bara av en slump hittat hennes blogg och sett att hon skulle ha en loppis idag.

Hon hade satt upp ett partytält och ställt sakerna i de var allt från stora möbler till små kort.
Massa fina saker och till vilka fantastiska priser.
=)

Fyra saker fick följa med hem.
B la två koppar för 10 kr för båda.
Sen två små skyltar som Anna-Karin gjort.
Där det står Lugn och Ro och på den andra Lycka.
Finns andra texter också.
Hennes sida hittar ni här och hennes blogg här.

Syrran inhandlade tre böcker för 5kr/st och lika så Niklas köpte böckerna Da vince koden och Änglar och demoner för 5kr/st.
Syrran köpte pch så en giraff för 5 kr som kommer att få bo uppe på övervåningen hos henne med dom andra vilda djuren.
Hon lägger säkert upp en bild sen.
Hennes blogg hittar ni här.

På Höjens Lillstugas blogg hittar ni även bilder från loppisen.

Bilder kommer på det jag köpte när jag tagit kort på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0