Måndag.

Idag har vi hunnit med en del.
Först en vända in på stan,sen till soptippen och slängde lite skräp sen vart de en vända in till TatillVara där hittade jag ett till silverfat och 2 dukar till mormor och en till mig sen åkte vi till PÅochAV (onoff).

Är ser ni iaf en skymt av fatet jag köpte.

 

(Mormors dukar )

Min duk tyckte den såg ut som en riktig pickniksduk.

 

Så åkte vi hem en vända och bytte bil,
in till stan igen och fikade,
sen in till Ingarvet igen och tvättade av  mamma bil.
Vilket behövdes.
Handlade sen på City gross.
På hemvägen var vi till syrran.

Ätit pannkakor sen när vi kom hem.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Tack för titten inne hos mig samt att du skrev en rad :)



Jag syr ljuspåsarna själv sen stryker jag på själva trycket själv också.



Superroligt att göra och de är jättevackra att tända!



Ha det gott!

2009-07-28 @ 20:16:16
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0