Helg

Dagarna bara rinner förbi.
Man tänker att man ska göra de och de.
Men man hinner ju knappt göra nåt alls.
Rummer ser ut som ett bomb nerslag för tillfället för jag håller på städar,göra om,flyttar runt saker
+ kommer med nya ideer.

Så allt står typ framme i en ändå röra.
Sen har jag inte varit hemma så mycke heller,
Varit hos syrran och målat, o hälsat på o så.
Torsdagen var jag till Ams för ny handlingsplan och så fasnade jag på stan en vända.
Så har vi tränat.
Tiden bara rinner förbi.
Igår var jag och Niklas till Borlänge och till Falu marknad.
Idag var vi en till vända till borlänge, för allt blev inte inhandlat igår.
Så har vi varit på folkrace idag och på loppis men hittade inget där.

Ska låna syrrans kamera och ta lite kort som jag inte gjort än.
För allt ser ut som det gör..



Nu har jag iaf köpte present till Niklas, han fick inge av mig när han fyllde bara en liten skål som ser ut som en båt.
(Båten är tydlingen desingnad Paul Isling)

Namn: BOHUSSERIEN.
Tillverkare är: NYBRO GLASBRUK .
Design : PAUL ISLING.


Men vi var på stan och då hittade han dom två andra Twilight böckerna.

När jag hör din röst

Ljudet av ditt hjärta


Så då fick han dom av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0