Fredag

Varit hos syrran och tvättat fönster typ hela dagen.
7 uppe och 11 nere.
3glas fönster..

Inge roligt men VÄLDIGT behövligt.

Som tur var fick jag lite hjälp av NIklas och mamma.

När vi ändå var i farten så städade vi åt dom å

+ att vi gjorde mat.

Nu är vi hemma en vända för att byta om för nu ska vi tillbaka till och dricka lite...

De är ju ändå fredag.

Tog ett kort när jag tvättat ett fönster.
Va lite skillnad..

Trevlig kväll med alkohol inblandat.

Syrran och jag tog även en promenad på¨kvällen.
Skönt.
Vart en del godis och sånt så.



Helgen:

Lördagen målade jag och syrran.
Frågade om vi kunde måla eftersom dom har ett garag att vara i.
I mitt garage hemma står ju min bil..
Så vi målade första lagret.

Söndagen målade vi ett till lager.

Jag och syrran hann även till loppisen vid timmervägen en vända.
Hon hittade böckewr där förra gången men var inte säker på vilka hon hade.
Denna gång fick hon även båda för samma pris som en förra helgen.

Söndagen åkte jag till syrran för grabbarna skulle ut i skogen och spela painball.
Så då passade vi på att åka till stugan och måla.
Så nu är de klart.
Grabbarna kom sen upp så vi fick ta med en del av teglet hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0