Ikea

De vart en vända till Ikea och Valbo köpcentrum idag.
Vart lite saker på Ikea b la två till Lerberg Dvd-hyllor, dom jag har hemma vart fylla med dvd.
Sen vart de lite annant smått o gott.
Sen kollad vi lite i Köpcentrumet, dock inte nya köpis och de som ligger på andra sidan som jag inte kommer på vad det heter...
Men inne på Valbo köpcentrum finns två riktigt underbara inredningsbutiker.

Den ena är:
DivasBoning
Hos DivasBoning hittar du prisvärda inredningsdetaljer.
Vårt måtto är att hitta unika och vackra saker som håller god kvalitet till bra priser.

MÖT VÅREN PÅ DIVASBONING!

Just nu har vi snygga soffor i härliga tyger, GANT-handdukar i vårlika pastellfärger, glas, porslin, bordstabletter och servetter för inspirerande vårdukningar och mycket mycket mer!
www.divasboning.se

och den andra heter :

 Smaksak Present & Interiör
Dock hittar jag ingen hemsida dit.
Där har dom b la Bruka Design,Pilgrim,SIA,Cult design m.m

Dessa två butiker skulle jag kunna handla upp nästan allt.
Massa fina saker.
=)

Inne på DIVASBONING så har dom ett jätte stort & tecken men de kostar typ 2500kr.
Och en jätte stor vit lykta.Då menar jag mega stor.
Mycke fina saker men dessa fastnade jag för..

Sen inne på Ikea hittade jag lite fina saker som jag skulle vilja ha bland nyheterna b la :

 
Dom heter PS SVARVA

Den till vänster är en bordslampa och den till höger är en golvlampa.

Sen när vi kom hem från Valbo så åkte vi till syrran och åt mat.
Vart tre olika sortens paj.
Riktigt gott.
Sitter fortfarande hos syrran men drog mig upp till övervåningen och lånade datorn lite..
=)



Även denna säng tyckte jag om från Ikea.
Lite dyr men snygg.
Tycker den va finare i verkligehtern än på bild.
Snyggt om man hade en inglasad balkong elelr liknade..

Ikea ps veranda
Sängstomme med madrass
5495 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0