??

Blir less på mig själv.. Har fan hållt på o fixat hemma nu ja vet inte hur länge men ja kommer ju ingen vart, har för mycke grejor. Tar bort en sak men ställer tillbaka den för ja vet inte vad ag ska göra av allt. Och inte nog med att mitt rum är fullt så har ja en massa kartonger typ 20-30 banan kartonger fulla med grejor som jag ska ha sen.
Va ska man göra av allt?
Ibland har ja bara lust o lägga allt i en säck o bara hoppa sönder allt.
Men ja kanske vill ha dom här grejorna sen..
MEn just nu vill ja ta bort en massa men har ingenstanns att gör av dom så länge heller.
JOBBIGT.se!!!

Men när ja håller på o fixar o donar o grejar så gör ja alltid nå mer kan inte bara koncetrera mig på städningen fast ja borde..
ska damma,dammsuga o massa skit men ja kommer ju ingen vart..
Sen har ja massa annnat som ja borde göra istället, men ja måste bli klar med städningen först innan ja göra allt annat ,sen en sak ja måste göra är att söka jobb.
Men har inte blivit av de heller, mycke lättare o säga vad man ska göra än att göra allt.. Varför?

Imorn ska ja hjälpa mamma med lite allt möligt som tex koka mer äppelmos...sen ska ja försöka göra lite mer här uppe men de vissar väl sig.

Sen måste jag ut o gå gick över 1½ timme idag. Skönt.
Är så jävla slö av mig sen gjorde man ju inte mycke i sommras heller. Satt ju emst på en stol ,vart ju inte av att röra på fläsket då men nu ska de bli ändrig på de, ska väl även börja på friskis o svettis igen.

Men nu ska ja iaf sova så ,man kanske får nå gjort imorn men då är ja trött i stället o vill sova mer men ja lär väl gå upp o börja städa så ja blir klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0