Läggdags..

Borde sova  men va gör man om man inte är trött.
Borde vända mer på dygnet och lägga mig tidigare och gå upp tidigare.
Har blivit bättre på o vakna tidigare. men borde gå upp ännu tidigare.
men varför igentligen , har ju ändå typ inget att göra på dagarna..

vet att ja mest gnäller i mina inlägg men de får ni stå ut med för jag är en sån människa.

Då var de söndag igen o en till helg har passserat.
Idag är de en månad sen ja var men Andreas för första gången.
Och en månad sen fick ja åka hans olds, förhoppningsvis får man göra de igen typ i vår eller nåt,
Nu står den still pga av att Andreas håller på o fixar med den.
Så nu när den e fixad så kommer den nog o gå mycke bättre än va den gjorde för en månad sen.
 Annars har ja inte gjort så mycke i helgen.
Som ja egentligen bodde ha gjort men hinner väl göra de nån annan dag..

Ne nu ska ja se klart filmen på 4an sen ska ja lägga mig o läsa lite innan ja ska sova.

en månad har gått
har gått väldigt fort
har hunnit med den del
men de känns som en del
inte har blivit så bra.
Vet inte om de är mitt fel
men hoppas att de kommer bli bättre.
Vill inte att de ska ta slut nu
Vill forsätta att ha de så här.
men de märks väl hur de blir
Man kan ju inget än att hoppas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0