Valbo

Både jag och mamma kan få ideér att bara åka nånstanns, när jag höll på uppe och fixade idag så hade jag lust att göra något annat. Typ åka till Borlänge eller nå. Sen när mamma kom hem så frågade hon om vi skulle åka till Valbo, bl a för att kolla på några lampor hon skulle köpa via blocket.

Och jag är ju inte sen att säga ja heller, så vi tog en tripp dit självklart var vi till Owes Jansson och Ikea när vi endå var dit.

Hittade en söt jordgubbs skål på Owe Janson.
Vill egentligen ha en jordgubbskål från Bruka design men den är dyr så jag kunde inte låta bli denna skål.

Inne på Ikea vart de inte mycke inhandlat ett sett med tre kökshandukar med cupcakes på och två ramar.

På cubus hittade jag ett par shorts. Äntligen.

Vill ha ett par som är svarta och långa och till ett bra pris men finns ju knappt några men hittade ett par idag.
Fick även 50 kr rabatt på dom för de fanns inge knapphål, knappen satt sär men fanns inge hål att ha den i….?

Vart även en fin vit sommar kjol för endast 49 kr där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0