Rödahund?

Dop i Myggsjön eller snarare knottsjön.
Efter en tur där så ser de ut som man har fått röda hund...

De var dop för tre små tjejer, två väldigt små dock bara 18 dagar gamla.
Dessa två är mina kusinbarn. de är min äldsta kusin på mammas sida som har fått två ljuvliga små flickor.


 


Den tredje barnet som döptes är tre månader och kusin till mina kusinbarn.
På mammans (Linda) sida alltså min kusins fru sida så är dom tre systrar som fått barn varistt barn förutom L & P som fick två inom ett år.
Så från inge barnbarn till 4 st under ett år.

Mina kusinbarn skulle inte ha döpts så fort men eftersom kusinen skulle döpas och allt folk skulle dit så var de lika bra att ta alla tre på en gång.

Friluftsgudtjänst med Dop hölls ute under bar himel.
Tur att dom fick vacket väder men dock synd på alla knott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0