26 Juli 2010

Nu kommer de ett lite konstigt inlägg men vill visa detta.

Idag när vi vaknade så fann vi detta:



Halva trädet är borta, massa fina äpplen är borta.

Vi har pratat lite om att ta ner våra äppelträd (har två) ena har dött av nå konstigt. Sjukdom?
Jag vill inte egentligen ta ner våra äppelträd men nu har vi nog inge annat val.
Vi ska iaf vänta tills frukten är klar så vi kan använda de som sitter på trädet iaf.


Så här såg de ut bara för några dagar sedan:



Dessa träd är ca 30 år lika gamla som huset, men har ju alltid stått där så länge jag minns. Men dom står på lite dum plats men vem kunde veta att dom skulle bli så här stora.
Om vi gör om på tomten så blir de nog att sätta ett nytt äppelträd.
Är ju tokig i hemmagjord Äppelmos.


Kommentarer
Postat av: Bea

Ok, ja jag längtar efter att få se den sista. Men det blir nog inte på bio så det kommer dröja innan jag får se den...

2010-07-27 @ 07:34:32
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ! Kul att du kikade in hos mig! Näe inte vad jag vet iallafall.. det blir ingen loppis hos Anna i sommar. Hon har börjat på sitt jobb igen efter barnledigheten och har full upp.

Ha det gott!!

2010-07-29 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0