---

Blir nästan arg på mig själv när jag inte hinner upptatera bloggen men nu skyller jag på värmen.
Idag har man nästan inte stått ut, de var mycke skönare att åka bil än att vara ute.

Tänker varje dag, flera gånger om dagen att jag måste upptatera lite här men så kolla man in alla andra mysiga bloggar och så ska man själv skriva nå så är de tomt, bara tomt.
Kan komma på en hel del när jag ska sova eller när jag gör nåt men sen när jag väl ska skriva så kommer jag inte på nåt.

Finns ju hur många bloggerskor där ute som skriver så fint och bra men jag själv då. Ne..
Fotar gör jag ju nästan jämt..
Mycke iaf men dom ligger ju bara på datorn.
Orkar inte ens lägga upp några kort..
Blir sur på mig själv men ska försöka bättra mig me nsen blir de säkert bättre när de ite är så varmt.
Ska inte klaga på värmen men idag var de inte roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0