Blge

Idag vart de en vända först till stan sen tog vi en vända till Borlänge.

Fast innan vi var till stan så var vi in på

Hilding
TaTillVara
Jysk

Sen en vända in på stan ,vart inte så mycke butiker men några iaf.

Sen åkte jag och Niklas till blge.

Såg igår snygga kläder på Cubus i Valbo men fanns typ inga storlekar sen orkade jag inte prova heller.

Så vi hade inte så mycke å göra så vi drog dit.

Just ja vart en vända in till Borlänge cetrum å de är ju itne de vanligaste.
Där kollade vi in Önskehuset,Lifestyle & Lavendel & Romantik.

fanns mycke fint inne på Önskehuset men köpte inget.
Men på Lavendel & romantik så hittade jag bokstäver lika som jag har men tycker dom är så fina.

När vi kollat klart där så åkte vi till Kupolen.
Kikade i lite butiker sen gick vi upp och förbi Wear It company ,så då smet jag in där å hittade en snygg
tunnika för 75kr
Sen vart de Cubus och där hade dom byxorna jag ville ha även tröjan fanns.
149kr/st.
Bra pris.
Även Niklas köpte två par jeans på Cubus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0