13 maj

Idag är det 1 år sedan morfar somnade in.

Jag,mamma och Niklas var upp till Rättvik idag för att sätta en blomma där Morfar ligger.
Han ligger i asklunden och där får man inte sätta blomman vid själva platsen/namnet utan där dom har gjort iordning för blommor/ljus.

Även Sally fick följa med, hon va in till veterinären i fredags och vart steriliserad och klippt/rakad eftersom hon har haft så mycke tovor i pälsen.
Efter hon kom hem från djursjukhuset har hon blivit jätte kelig och nu hoppar hon upp och lägger sig i knä, de har hon inte gjort förut.
Hon fick även följa med på kyrkogården iof i koppel men gick jätte bra. Hon har inte fått gått ut än hemma för man skulle vänta med och släppa ut dom när dom är ny klippta.

Till helgen ska hon få gå ut om de är fint väder för når hon va ute idag på kyrkogården så frös hon.
Så då fick hon sitta innana för min tröja ett tag.
Tur att hon inte är lika stor som Murre.

Sen va vi upp till min moster och hämtade lite blommor dock va inte hon hemme men vi tog dom iaf.
Så imorn lär jag väl hem och sätta dom.

Tror Sally tyckte det var kul att följa med oss,lite pip och mjau vart det men inte så farligt.
Hon verkade även trivas hos mormor.

R.I.P Morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0