Bruka design

Har nämt i tidigare inlägg att jag ville/har produkter från Bruka Design.
Dessa finns bla på Kuckelikana, Gruvgatan 13, Önskehuset.

Då igår när jag städade så tog ja kort på dom produkter som jag hitils har fått tag på.
Ville helst ha Knivar,skedar och gafflar.
Har kollat länge på dessa, typ flera år men sen hade som halva priset på Kuckelikana så då köpte mamma Skedar och gafflar (fanns bara dom kvar) åt mig sen har jag köpt resten.
Kommer att köpa fler också.


Skedar, gafflar från Kuckelikana
Kniva från Gruvgatan 13
Socker Gruvgatan 13
Salt och peppar Önskehuset


Bruka Design

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej. Vi var där vid 21 visningen :)

btw, varför kan man inte se några å,ä och ö på din bloggsida? :S kram

2009-03-10 @ 21:47:04
URL: http://pearlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0