Stockholm

I måndags följde jag med mamma till Sthlm, hon skulle till Sthlm (City akuten) och röntga sig för att hon fick en tigigare tid där än här i Falun. Här i Falun skulle hon ha fått vänta en månad till typ...
Vi åkte från Falun 07,40 och var i Sthlm typ 11,00.
Sen vart de o gå o titta lite sen vart de fika på Cafe Bellman. Sen gick vi mot Hötorget för att kolla upp var City akuten låg de va inte svårt o hitta. Medans vi väntade på att klockan vart 12,15 så kollade vi lite butiker i närheten, Bla Granit där jag inhandlade en vit penna som man kan skriva med på speglar, plast m.m.
 Sen kollade vi in en butik i närheten av Granit
som ja dock inte kommer ihåg va den heter.Men dom hade iaf rätt fina kläder massa färger av typ allt. Typ alla regnbågens färger.
Sen gick vi till City Akuten och mamma fick typ komma in på en gång vilket va bra tyckte jag..Sen fick ja vänta typ en halv timme men de gick rätt fort sen bar de av ut mot Drottninggatan.
Började vid Boutique Eden där jag hittade en elvis och monroe tavla + lite annat.
Sen gick vi och kollade lite fler butiker på Drottninggatan.
Sen gick vi till Mique, In & Finn och Berry details.
Alla dom butikerna ligger iaf på Gamla Brogatan.
Sen in en vända på Manhattan som ligger i hörnet Gamla Brogatan/Drottninggatan.
Sen kollade vi lite andra butiker sen va vi till Sergels torg och gick och tittade i butikerna som ligger på väg till gallerian som ligger i Sergelsgången.
Där var vi in på bla American Classics, + några andra butiker som ja inte vet vad dom heter.

NU skiter jag i att skriva på den här inlägget nå mer har försökt nu 2 gånger men de bara förvinner!!

*SUCK*

Forsättning kommer att komma i ett nytt inlägg tror jag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0