Sthlm forts.

Sen när vi varit och kollat dom butikerna i Sergelsgången (Hamngatan?)
Så styrde vi stegen till Åhléns och där käkade vi taco buffé.
Sen när vi ätit där så bar de ut till drottninggatan igen fast denna gång åt anra hållet mot Gamla Stan.
Men vi gick inte så långt för tiden räckte inte till.
Men iaf hittade iaf två fina tröjor (199kr/st) i en liten klädbutik( namnet kommer senare)
Vart två lika fast i olika färger en i rosa och en i svart i nåt annorlunda material..
Sen gick vi ner mot Lagerhaus men där köpte jag inget men hittade en hel del fina grejor.
Men Lagerhaus finns ju i Borlänge också.
Sen kollade vi in lite mer butiker, inhandlade en till tröja för typ 79,50:- En tjock tröja =)
Inte varje dag man kan handla så billigt.

Köpte även två par örhängen på Ur&Penn.
På Mique köpte jag två (wall deco) vägg klistermärken den ena var med Marilyn Monroe och den andra med Elvis.
49kr/st.

Tänkte lägga upp lite bilder på de jag köpte i Sthlm.
Lättare att visa med bilder än att skriva.

Sen kollade vi lite mer butiker sen gick vi mot hötorget igen för att köpa vindruvor =)
På vägen dit hittade jag en frän butik Monki.
Sen när vi kollat lite och köpt vindruvor gick vi till Centalen för att vänta på bussen.
Gick självklart in på mer butiker än dessa som ja namngett här men dessa butiker är lite speciella.

Väntade ett tag på bussen som gick hem 17,40 och vi var i Blge 20,30 och där hämtade Niklas oss.
Inägget från Alla Hjärtans dag har inte jag skrivit, de va Niklas som skrev. =)

På vägen hem från Sthlm så hamnade vi i en typ olycka lr olyckan hade redan skett men bärgningsbilen var där och drog upp bilen från diket och Viltstängslet.
Stog väl still ett tag men sen åkte vi vidare, gick rätt fort att få bort bilen.

Sen på vägen hem var vi in på Ica Maxi i Borlänge.
Sen hem =)
Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0