=)




Dessa snygga "skålar" köpte jag ju i Blge på Önskehuset men finns även på Kuckelikana här i Falun, har även bestick "krukor" men har bara Skedar och Gafflar men vill även ha Knivar så när ja va till Ams så kollade jag in på Kuckelikana för att kolla om dom fått in några men dom skulle få en sån beställning i slutet av mars så jag lär väl vänta till dess men nu när jag satt och kollade runt lite så finns de en till butik här i Falun som säljer Bruka grejer.Så jag tänte att jag även kan kolla där.

Gruvgatan 13

Bruka design


Tycker om dessa produkter, så de blir väl och skaffa fler sen.

Även Cult som finns bla på Kärringen mot strömmen i Falun, även på Önskehuset i Borlänge.
Finns så sjukt mycke fina grejer.
Cult bloggen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0