25 feb

Idag är jag iaf på bättre humör än när jag skrev igår, men  vart på bättre humör efter jag stängt av datorn oxå.. Fast de tog ett tag men lyckades iaf bli gladare. MItt humör är ju som det är..
Kan ju inte riktigt kontrolera mig ibland, men men är man envis så är man.

När mamma kom hem från jobbet låg vi fortfarande och sov.. =P Klockan var väl typ halv tolv då.en vaknade sen men tog ett tag o komma ur sängen men har iaf betalat en räkning och lite grejer sen vart e iaf frukost.
Sen efter frukosten åkte vi in till stan.
Träffade på mamma och mormor också sen vart de en vända in på
 Jack & Jones
där Niklas hittade massa fina kläder så de vart ett par ljusa jeans, 4 kortärmade skjortor + 2 tshirtar för 879,95kr. =)
Sen gick vi upp till Gruvgatan 13 och där fanns min efterlängtade Kniv "krucka" + att jag hittade en skål som de står socker på också. Lägger upp bild senare så ni fattar vad jag menar.
Men inne på Gruvgatan 13 fanns de massa fina saker. Skulle kunna köpa hela butiker.
Hittade på ett stort & i typ järn som jag vill ha men den kostade 175 kr så jag väntar lite.
Sen vart de ock kolla lite andra butiker var även i på Åhlens och kollade på bokrean, köpte två böcker där.

Nu sitter jag hemma oss Niklas och väntar på att han ska bli klar i dushen sen vet ja inte vad vi ska göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0