Lördagen..

I lördags var jag och Niklas till Borlänge och kollade in marknaden som var där i helgen.
Hittade lite smått o gott bl a ett tidningställ med Elvis och två till Beck dvder så nu fattas bara 1,7 och 23.

Sen var vi in på Kupolen där jag köpte en Kokosdörrmatta som jag kollat på förut i katalogen,
och nu hade dom rea på den.
Så de vart en sån och några penslar.





Så nu blir de och fundera vad jag ska måla.
Dock köpte jag ingen färg eftersom jag inte vet va jag ska göra men kommer väl på nåt, har några idéer men får se vad de blir.
Så vart de glass på Kupolen.
Dom har världens godaste glass "Redbull"..
Den finns på Mumsfilibabba
=)

Sen i dag åkte vi en vända visste inte vart vi skulle åka så de vart en vända till Enviken sen via Svärdsjö hem sen på vägen hem åkte vi en vända förbi stugan.
Sen vart de en vända förbi syrran och kollade på deras nya kompost dom byggt idag.
Sen en tur ner på stan där de vart en glass på Sibylla.
Sen hem och kollade på en film som vi hyrde.
Låt den rätte komma in.

Sen kom Syrran o hennes sambo och dom käkade här.
Sen har de blivit tv..
Och nu blir de sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0