Vaknat igen.

Nu har man gjort sina tre nätter, gick jätte bra och fort men nu är det bara en period kvar på jobbet efter ledigheten.
De ska bli tråkigt.
Nu hjar jag vaknat trodde jag inte skulle kunna sova så länge men tydlgien va rätt trött i natt men de löste sig när jag fick sova en stund.
Så nu sitter man här med huvudvärk o funderar på vad man ska skriva.
Ska iaf hem idag, de ska bli skönt har inte varit hemma på jag vet inte när. Ska väl kolla upp när de går nå tåg o greja sen måste ja packa de jag ska ha med hem vilket är en del, ligger typ grejor överallt.
Men innan jag åker så ska jag överföra lite filmer till datorn från video kameran.
Vart iaf lite filmade under helgen, men på söndagen va de så kallt att man inte orkade filma så mycke sen presic när finalena skulle börja så regnade det. Då vart man även blöt.

De va dick inte kul men de va trevligt träffa massa kompisar, är inte så många tävlingar kvar i år.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Så du har kommit igång å blogga här nu...såg du de jobb jag skickade till dig?Kram

2008-08-19 @ 20:59:26
URL: http://huset.zinknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0