ska man göra nu då???

u sitter man o väntar på att Moa ska höra av sig så man kan bli hämtad så vi kan åka till Hofors o handla allt innan bakningen.
Ska ju baka 4 tårtor till jobbet. =)
Få se om de kommer gå bra men Moa är ju Kock så de ksa väl gå bra. (hoppas jag)
Hahah men sen har vi ett problem hur vi ska få ner dom till jobbet men de löser sig nog.

Fick faktiskt sova länge idag de var skönt för jag hinner väl inte sova innan jobbet om vi ska baka tårtor iaf göra iordning dom.
Vaknade typ 13,20, de kändes skönt.
Natten gick iaf bra men inte för verket, vi hade mycke o göra så de skulle ta hela natten men vi hann väl köra ca 28 göt iaf till mig.
Sen vart de några till saxen också men de va inte många. Vart väl iaf 3 skrot göt tror ja.
Först la 1200 saxen av för rullbanorna ville inte som Johanna ville sen vart de nå fel på rullbanan i ämneshallen, så då kunde inte vi köra på över en timme, eftersom göten kommer ditt efter dom har passerat mig i såg4. Iaf sköt att Leif är tillbaka så man kan få lite avbytte o grejor. Men iaf när dom fått igång alla rullbanor o rasten var slut o grejor då lägger par 2 av. Valsarna gick ihop vart tydlingen nå el fel och så ick nån arm av till maskinen o grejor. Men dom lagade de tog väl 1-2 timmar. sen hann vi köra 4 göt ner till mig för ett till saxen fick dom annulera. (skicka tillbaka till ugnarna)
Sen vart de samma problem igen , men precis när vi skulle gå hem typ så fick dom igång grejorna igen. men då sa ja åt Leif att han fick köra. =p Orkade inte så ja gick o duschade istället.

Sen satt man o vänta på Johanna o Tobbe att dom skulle bli klara, sen gick bilen mot Torsåker, men på vägen hem fick man ett sms av Moa...
Sen när man klev innan för dörren , höll en katt på o smita ut me lyckade få igen dörren i sista sekunden. Sen satt jag mig vid köksbordet o kollade i tidningen.Sen gick ja o la mig, hade svårt o somna med de gick efter ett tag sen sov ja till o från, visste inte hur jag skulle ligga...=p

Ne nu får Moa snart höra av sig , så ja vet när ja ska göra mig klar. Måste komma ihåg kameran också..
Lär ju ta kort på tårtorna, ska man packa de som ska vara med till Moa kanske... Skriver nog mer sen. *PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0