?

Va ska man hitta på o göra innan jobbet då? tro. Äta kankse men sen då.
Hittils idag har jag inte gjort mycket ätit frukost, kollat på film , läst ut boken som jag lånade av Moa, gått till affären. Och typ inget mer.
Finns inget att göra.
Nu snart blir de mat iaf tur de för sen ska ja sova en stund.
Men först ska ja trycka i mig två hamburgare orkar inte äta nå seriöst. Men gott är de iaf.

Nu börjar de verkligen kännas att de bara är två skift kvar. Fan va tråkigt. Men men så är det. Hoppas man får något av jobben jag har sökt.
Annars får jag väl bli som e på laget sa. HEhhe

Vi bara att klockan ska bli lite mer så man få sova sen vill jag åka till jobbet. Roligare de än o bara sitta här o inte göra ett skit.

Ne nu ska hjälpa till med maten så de blir gjort iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0