Ideér..

Massa ideer i huvudet just nu.

Massa saker jag vill göra,borde göra.

Imorn kanske jag startar med ett av mina större projekt.

Att rensa ur alla min lådor och kolla vad jag har.

Är väl i dagens läge ca 25 banan kartonger.

Idag har jag faktiskt fotat lite fast de finns så mycke mer som jag borde fota.
Både till en ny design till bloggen och lite andra kort.

Vill göra fler tavlor med tavlefärg som just nu bara står.
Har lite bokstäver att måla.

Har varit på jakt efter taggtråd ett bra tag och för några veckor sen så rensade mamma helgbo ut på jobbet eller va de var.
Och där fanns de massa taggtråd.
Så nu ligger de ca 30 meter taggtråd och väntar på att få göras någonting med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0