Regn regn....

Är hemma har de pratas en tid om att åka till Nisses i Smedjebacken men har inte blivit av tidigare. Så idag efter mamma slutat jobbat och jag och N varit på stan och fixat present åt hans syster som fyller idag så åkte vi mot Smedjebacken.
Tog inte så lång tid att åka dit som jag trodde och vi hade ingen aning om vart de låg men såg de direkt när vi kom in i Smedjebacken.

Så vi var in där hade ingen aning om vad dom hade men dom hade massor. Hittade först massor av saker jag skulle ha men sen började jag tänka vad jag egentligen behöver, har ju samlat på mig en hel del. Men köpte en krona och en välkommen skylt. På vägen hem stannade vi vid sibylla i Ludvika. Sen var vi förbi min ena kusin och hans fru och kollade in magen. Snart kommer de två små till kusinbarn. =)

Såg en del loppis skyltar efter vägen både i Ludvika och Smedjebacken, jag och syrran har planerat en tripp till Ludvika området nån gång så får hoppas vi hittar lite loppisar där. Men i lördags (8/5) så missade vi en stor loppis här i Falun vilket var väldigt synd för den är i en av Faluns äldsta delar och är en gårdsloppis bland massa mysiga hus.. Vi måste ha missat den helt för vi har inte sett en enda annons om den loppisen. Vilket var väldigt synd dör vi hade sett fram emot den loppisen.  Men hann iaf vara på ett 2 års kalas i lördags, och i fredags var jag med mamma en vända på Rättviksmarkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0