Loppis lördag

Ännu en lördag tillbringad med syrran på en loppis/Inredningstur.
Och inte säger jag nej till de.

Idag styrde vi bilen mot Storvik-Sandviken-Valbo.

Levindas Värld hade tidigare i veckan skrivit ett inläggg i sin blogg om att hon och hennes syster Jenny skulle ha gårdsloppis hos Jenny i Storvik.

Så vi åkte dit och kikade.

På vägen dit såg vi uterliggare 2-3 loppisar men var in på en och på hemvägen svängde vi in på en annan men där verkade dom precis stänga så vi åkte.

När vi ändå var i Storvik så besökte vi tomateriet (Gustafsängs trädgård),
och loppisen som ligger granne med dom.


Nästa Sandviken där de vart en vända på Dollarstore och till Jernvallen där vi vart tipsade om en loppis, dock hittade vi inget på den loppisen men vart bra sugen på en lampa för 20 pix, men har inge bra uttag uppe.

Sen styrde vi bilen mot Valbo, Madame Nyberg,Gästrike katthems loppis, Spikens loppis, Tant Elwira och Lundins säljlager fick sig ett besök av Syrran och mig.




När vi var nästan hemma vid mig så såg vi kors och blommor vid vägrenen.
Fick reda på att en här i närheten hade dött i morse.
Känner han inte men vet vem de är.
Han vart 21år..
R.I.P


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Emma!

Härlig loppisrunda ni var på. En rejäl sväng...fniss

Läskigt med olyckan dock...



Japp vi har vår sista loppis nu på Onsdag! Kl. 14-18!

Hjärtligt välkomna!!

Kram Susanne

2010-07-24 @ 22:10:41
URL: http://meandalice.blogspot.com
Postat av: Stina

Det lät som en riktigt trevlig runda det där.:-) kram Stina

2010-07-25 @ 13:38:28
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!



Det var jätteroligt att ni besökte oss på gårdsloppisen igår :)



Och kul att du hittade något du ville ha också!



Visst är det mysigt att göra såna här svängar emellanåt, det brukar jag och min syrra också göra! Ja Spikens loppis brukar vara jätterolig att gå på. Men tyvärr har det varit rätt dött där de ggr jag varit där i sommar men de kanske har kommit igång igen vad det låter som :)



Ha det fint!



kramkram!

2010-07-26 @ 00:27:13
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0