När ska de ta slut...

Nu får de vara slut..

på vintern alltså.
Är less..

Imorse när man vaknade hade vi 29 minus.
Burr…
Trött imorse så jag ville bara krypa ner i sängen igen och de vart ju inte bättre när man kollade på termometern.
Men fick iaf skjuts av mamma imorse så jag slapp gå, fick även skjuts hem.
Vilket jag inte tackade nej till.

 Vid kvart i fyra så skulle jag ta bussen in till stan för att träffa syrran.
Typ fem över fyra kom bussen… Något försenat.
Så den plockade upp mig och en till som väntade sen struntade den i att ta upp mer folk, var typ fem pers på bussen och massa vid buss hållplatserna men dom vart inte upplockade av våran buss…

Men kom ju iaf till stan efter chauffören åkt som den ville.

 Kollade lite på stan bla kollade vi in dalahäst halsbanden som jag skrev om tidigare.
Vill ha..

 Köpte ett par snygga baggy jeans på Only för 199,95kr i stället för 599,95kr.
Gillar när saker man vill ha är billiga,iag billigare.

 Skitväder är de först världens skit väder och nu svin kallt eller som nå dagis barn sa på nyheterna fryskallt.
Få se hur de blir med våran Stockholmstripp..
Hoppas de blir av, inte bästa veckan att åka på kanske men hur skulle vi veta att de skulle bli så här.
Så nu får man hålla tummarna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0