När kommer våren?

Ja de kan man undra. Med all dessa snö som vi har fått så kan man ju undra när den kommer att smälta bort.
Tycker om vintern men känns som den har varit så lång så nu vill jag ha varmare väder så man kan vara ute mer.



Nu är de väl en minus 15 grader här, usch då har man inte lust att göra så mycke. Men idag innan vi var och handlade så var vi in på Mio en sväng och där norpade jag åt mig den nya vår katalogen.
Hittade en del fint i den. 



Hittade bla två fina klockor i katalogen, tycker att de finns så många fina klockor i handeln men man har ju inga väggar att sätta nån fin klocka på.

En av klockorna i Mio katalogen hete Farfar.
De tyckte jag var ett gulligt namn på en klocka.

När jag och mamma städade uppe så hittade jag på pappas morfars fickur.
En sån där man hade i bröstfickan förut
Tydligen va själva kedjan av hår men kommer inte ihåg vems hår men vi ska leta efter den, fick reda på de efter vi hittat klockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0