Blogg paus

Vart en liten ofrivillig blogg paus, vet inte riktigt varför för de kändes så skönt att bli av med den gamla headen, idéerna är inte heller slut men har inte bara haft tid känns det som.
Har en massa saker att fota och lägga upp på bloggen men ja hinner ingenting känns de som. Vill göra en massa saker men jag orkar inte. Skjuter bara upp saker mer och mer känns de som.

 Iaf i onsdags vart de en vända till Borlänge med syster. Nu under vinterhalv året så finns de inte många loppisar ute efter vägarna vilket är tråkigt. Men för att stilla begäret lite så kollade vi in på a-loppisen i Borlänge. Har varit dit några gånger förut, hittade dock inget denna gång men alltid kul att kolla för man vet aldrig vad som kan dyka upp på borden. Var även in på Kupolen och tittade runt. Var så klart in på Panduro kan inte låta bli att inte gå in där när jag besöker Kupolen.  Där har dom även upp till 70% rabatt.

Vi var även in på Dollarstore. Där hittade jag två fina ramar och en fin kökshandduk med stjärnor.Har kommit på att jag köpt på mig en hel del kökshanddukar nu men tycker dom är fina sen funderar jag på att sy om några till kuddar.

Var in på Rosa huset också för att kolla på linne tyg till mina kuddar som jag ska sy, tror jag har dille på att göra kuddar. Men fick ju sån inspiration till att sy mina madonna kuddar sen jag var in hos Hemma hos Linnea. Skrev om de tidigare.

 Vi har funderat ett tag nu att åka till storstaden Stockholm. Så nu har vi bestämt datum, ska bli väldigt kul att åka ditt.. Kolla in en massa inredningsbutiker.
Nu fattas bara biljetterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0