fredag

Jaha då var de fredag igen då..
Nyss kom de världens regnskur.
Men nu är de borta.

Åkte med syrran in till stan imorse.
För att jag skulle vara på regementet till nio.
Få se om dom hör av sig.
Värkar vara ett bra företag.

NU snart ska ja sätta igång å städa.
Hoppas jag får upp hyllorna i helgen.
Vart ju lite annat nu när Niklas skulle flytta å så.
Har inte riktgit hunnit med.
Ska börja städa lite iaf, få se vad jag har lust med.

Imorn är de DAK-marknaden och street race men får nog hoppa öven street racen eftersom jag inte har nån att gå med.
Men tänkte iaf komma till Lugnet ock kika lite.
Vart dock ingen DAK marknad heller.=(
Men blir ju en ny i vår.
Sen ska vi även till syrran imorn på födelsedagsfika och mat.
Fast hon fyller igentligen på söndag.


Har iaf börjat städa idag.
Vill ha upp mina hyllor först så jag kan få bort lite saker.
få se om jag ska till DAK marknaden imorn, har ingen att gå med..
NU ska jua snart sova ska bara kolla en till sak.
Är sjukt trött just nu men gick ju upp typ halv åtta idag så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0