Längtar lite...

Längtar sjuk mycke nu att sätta up jul grejerna men har inte tänk att göra det än.

Älskar att kolla runt på alla andra bloggar och man bli så sjukt inspirerad av alla goa människor där ute som har så grymt fint hemma.

I år kommer nog min jul ”skyltning” hemma bli väldigt annorlunda mot tidigare år eftersom jag hittar en massa fina jul grejer. Väldigt annorlunda mot var jag haft tidigare år men ska bli riktigt kul att göra i ordning till advent.

En sak som jag riktigt fastnat för i år är advent siffror som man sätter på ljusen.

Och alla dessa vackra bokstäver i alla möjliga former.

Var in på Bergstenskagården häromdagen och ägarinnan höll på att sätta upp jul grejer runt om i butiken fans en hel del uppsatta men fanns mycke kvar ner packat i kartongerna.

Pratade lite med henne också.

Så mycket fint på en sån liten yta.

Är avundsjuk på alla som har så fina hem och alla som tar så un

derbara kort. Och alla bloggerskor som skriver så bra.

 

 

Förhoppnigs viss kommer jag att snart få hjälp att göra om min design på bloggen , då hoppas jag det kan vara fler som hittar hit.

Jag kommer nog att trivas mer är då.Gillar inte min design så mycket nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0