Bloggar.

Jag kan sitta och kolla på inredningsbloggar i timtal,vilket jag typ gjort nu..

Men hittade nyss denna blogg.

Dom håller på att renovera ett "jätte" hus. men va snyggt de blir.

En sån här blogg kommer man självklart att följa, massa fina bilder,ny ideer.

Man hittar ju nya bloggar överallt, antingen via nån annan blogg eller så söker man nåt på google och hitta andra bloggar.
Tycker de är jätte kul och kolla in andra bloggar.
Alla är ju så fina och massa fina bilder.
Har ju funderat på att göra om min med men vet inte riktigt.



På onsdag kanske jag och syrran ska ta en ny tripp till Borlänge innan jag börjar jobba och försöka hitta butiker.
Vi ska iaf in på Önskehuset där dom just nu har rea 10-50% vet dock inte hur länge men förhoppnigvis till på onsdag.

Sen in på Adding lifestyle och kika lite.
Där har dom bla Gerbera porslin och Bruka produkter + en massa annat fint.

Förhoppningvis hittar vi fler butiker,ska skriva ner adresserna denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0