Veckan:

Måndag:
Niklas var till åland på jobb interjuv.
Var in en sväng på stan,Myrorna,Onoff och TaTillVara.

Tisdag:
Fint väder!
Classic Car Week
Crusing i Rättvik!
=)
Lånade syrrans systemkamera och fotade "lite"..

Här kommer några bilder från crusingen:


Mycke folk och många fina bilar!

Onsdag:
Fint väder!
Plockade av hallonen "igen"


Kollade även till mina morötter visa har iaf blivit halvstora, men inte så konsigt att dom inte kan växa efterson dom sitter så tajt.



Här ser ni en bild hur tätt dom sitter,första gången jag sår morötter, hade inte förväntat mig att dom skulle växa så mycke...



Vart bjudna på mat hos syrran sen vart de att gjuta betong på kvällen.
Har ju fått inspriation av boken jag köpte så denna gång provade vi lite andra saker.
Är tredje gången vi gjuter nu får se om vi ska göra nå mer i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0