Söndag

Idag drog syrran med mig en sväng till borlänge.
Drog och drog kanske är att ta i för vi bestämde typ igår att vi skulle åka dit idag.
Vart lite längre än vi tänkte men men.

Först var vi in på Ica maxi för jag skulle kolla en bok åt Niklas men den fanns inte där heller men jag hittade en bok.

Betong
En gjuten hobby

Såg den hos Madame Nyberg i Valbo är vi var dit men idag kunde jag inte låta bli att köpa den.
Köpte även trä klädnypor som jag ska använda senare till ett litet projekt.

Sen åkte vi till Coop och Byggmax.
In på drive in på byggmax, öppna bakluckan och slänge in två betong säckar sen betala två penslar inhandlades också.

In på coop och kollade lite.
Syrran skulle kolla på några skålar men dom fanns inte i vitt och var inte så jätte fina heller,
där inne hittade jag en till bok

Inred ute
Dekorea,plantera,snickra och gjuta i trädgårdens rum

av
Reva Hallbäck.

Sen åkte vi till Kupolen.
In på Donken och köpte glass och en hamburgare för syrran höll på att svälta ihjäl. =P
Tog sen rulltrappan upp till skopunkten för att kolla på nya "foppa" tofflor, dom hade fått in en ny modell som va riktigt sköna så de vart två par.
Ett par vanligt + ett par typ ballerina.
Syrran köpte oxå skor.
Ett par gröna bla.

In på Cubus efter de och där hittade jag två snygga tröjor..

Sen gick vi till Jula där syrran skulle köpa slipp papper så dom kan göra klart verandan, efter lite misslyckjande av färg.
Men nu blir de nog bra.
Var även in på BR leksaker och köpte två sandlåde saker som jag ska gjuta i.



Sen gick vi till Panduro för att kolla ljushållare som man kan ha när man gjuter men hittade inga bra, så vi får väl hålla utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0