Imorn är de dags igen..

Imorn tar jag och Syrran bilen mot Sandviken/Valbo/Gävle hållet och ska kika på Loppisar och Inrednings affärer.
De började med att jag såg en annons om en Jätte loppis i Göranssons Arena i Sandviken.
En loppis på 8000 kvm.

Sen kom jag på att de finns en äffär i Gävle som vi ville åka till sen när ja började kolla öppet tider och så så hittade jag flera butiker och loppiar som vi säkerligen kommer att besöka imorn.

Ska bli kul att ta en liten tripp och kolla om man kan hitta nå skoj.
Sen är de kul att umgås med bara Syster å.

De är även Syrrans sista semester vecka så jag tror hon tycker de är kul att åka och göra nånting.

Vi funderade på att åka till Leksands sommarland denna vecka men vädret har ju varit regn,regn och åter regn.

Sen har ju Niklas halvbror med familj varit här så vi funderade på om vi skulle åka till Orsa grönklitt idagmen de vart inget,för dåligt väder.
Få se om vi kommer dit nån annan gång i sommar.

Imorn åker Niklas med familj till Kallinge/Ronneby sen ska dom vidare till Polen med hans morbror och hans fru.
Så han åker imorn och kommer hem nästa vecka på måndagen (20/7),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0