Bilder

Sa ju i förrgår att jag skulle lägga upp biler på vad jag köpte i sågmyra, men va inte ut på internet igår så ja tänkte lägga upp dom nu istället.
Lägger även upp lite bilder på grejer som vart inhandlade när vi var till Borlänge.



Från Trend & Tradition i Sågmyra.
39kr - 35% rabatt = typ 25 kr


Salt och Peppar "skålar" från
http://www.önskehuset.se/
49kr/st
Kuckelikana 60kr/st
Har även Skedar och gaffel skålar.
Kommer bild inom kort.



Bokstäver från Clas Ohlson
21kr



Hittade jag denna text

139 kr
Texten sitter ihop
Fanns även Bla
Lycka
Carpe Diem
Hem Ljuva Hem



Denna toasits inhandlades på Coop Forum i Borlänge
195 kr

T-shirt från Lager 157
150kr


Tänkte medans ja ändå håller på och lägger upp bilder så slänger jag med en bild på min text som sitter på en
 20 rummare (en bokhylla med 20 fack från Jysk)
Har haft dessa bokstäver ett tag men nu har dom fått en ny plats.
bokstäverna kommer från Ikea dock finns dom inte där längre.
=(

Kommer att lägga upp fler bilder på rummet senare.

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygga biokstäver! Så det blev bra med toasitsen??kram

2009-02-13 @ 17:35:42
URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0