funderar...

Vill göra om lite här på bloggen dock kan inte jag dde här med Html koder också men har pratat lite med Andreas, de var han som fixade mion blogg förut. Men har snackat lite mer med han idag och frågat om han vill fixa lite mer.
Och jag tror att han ville göra de.

Bla vill jag ha en ny  teckensnitt då de blir så fullt om jag har fet still så jag funderar på att använda typsnittet
Papyrus Serif.
Sen lägga in besöksräknare så man ser hur många besökare man har.
Har även funderat på att ändra färgerna på sidan men vet inte riktigt än.
Ska snacka lite mer med han om bloggen.
Vill kunna göra såna här saker själv så ja tänkte kolla om de finns typ nån sida man kan lära sig grundera på.
Vill även kunna Photoshop har kunnat grunderna tll de men de har jag glömt.

Men mest av allt skulle jag vilja ha en systemkamera.
Men de lär väl vänta eftersom jag är arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0