???

För en stund sen var jag på mycke bättre humör än va jag är nu..
Innan hade jag massa tankar i huvudet om vad jag tänkte skriva och så.
Men sen när man håller å¨att skriva ett inlägg försvinner allt (nästan) för internet lägger ac vilket de gör titt som tett..
För jag har tele2 mobilt bredband så rätt som de är lägger de bara av.
Skit kul när man sitter och skriver och allt bara försvinner hadr lite tur denna gång eftersom allt inte försvann men mycke.
få se om ja orkar ändra de imorn eller nåt men är ju inte så lätt att komma ihåg vafd man skrivit...
Ska väl försöka att ta kort på lite grejoer som jag gjort och köpt men inte orkat som vanligt.

Mina ideer som jag tänkte på kankse kommer tillbaka.
förhoppningsvis iaf.

Nu är de iaf läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0