Bokstäver.

Vill inhandla fler bokstäver och skriva nåt kul, dock skulle de vara roligt att flytta så man får fixa iordning.

Har ju dessa redan men vill ha något i stil med Carpe Diem (fånga dagen).
Sen skulle jag även vilja ha :

Dröm om morgondagen
Minns gårdagen
Lev idag.


 



Bokstäver och väggord verkar ha blivit väldigt populärt men tycker att de är riktigt snyggt.

Syrran har börjat på texten
tro hopp & kärlek fast på engelska
FAITH HOPE AND LOVE.
Men dock fattas tro/faith
Kolla gärna in hennes Blogg.

Lägger in en bild på hennes text.



Silvrig text (hope) från Kuckelikana
Vit text (love) från Decordesign
Lyktor från Duka 
fick av mig och mammas helgbo i julklapp
Kanin  från Gruvgatan13 
köpte jag och mamma i present (tror jag).
Barstolar Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0