Bloggar!

Finns så många sjukt fina bloggar.
Kan sitta och titta och läsa bloggar i timmar.
Då menar jag först och främst Inredningsbloggar.
Alla som äger en inredningsblogg är skit duktiga.
Skit fina bilder, snygga bloggar/hemsidor, snygg desing.
Sen hur de ser ut hemma hos dom, de är ju bara så j*vla snyggt!!

Har blivit lite smått beroende av dessa bloggar man hittar ju så mycke fint.
Vill ha ha ha..
Men vissa saker är så dyra men men.
Så i sommar ska ja försöka hitta på nå roliga loppisar så man kan inhandla lite saker.
Har en del nu men vill ha så mycke mer..

Får massa knasiga ideer och sånt men de är bara bra tycker jag.

Har varit intresserad av inredning och sånt förut med men nu har de blivit mer och mer.

Alla bilder folk lägger upp, hur dom är tagna, ljuset. och kan de bara vara en liten del som syns och ändå så snygga.

Vill kunna ändra på min blogg själv, ska kolla runt lite om man hittar nån bra sida man kan börja lära sig lite. Sen skulle ja vilja lära mig "luffarslöjd" och skriva snygga stilar som många kan göra typ bara skriva nå snyggt på en brädbit och de blir så himla fint.
Ska kolla upp på bibblan om jag hittar nå böcker om såna saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0