Alla ♥-ans dag!

Efter en rätt dryg natt pga av en brandvarnare som pep typ tre gånger så man inte kunde sova.
Sen klev vi upp och käkade lite frukost, sedan åkte Niklas iväg med en kompis ner på stan.
Han kom tillbaka efter en stund med rosor till mig!! weihoooooooooooooooo :):):):)
 Efter en stund bytte vi lite kläder för en promenad ute i det fina vädret, visste inte riktigt vart vi skulle gå men efter ett tag bestämde vi oss för att gå runt hosjön. Nästan direkt efter att vi hade gått ut hörde vi massa konstiga röster över isen, tydligen så hade dom nå mästerskap i långfärdsskridskor eller något sånt. Nåväl.. på vägen såg vi lite allt möjligt: en hund som rulla runt i snön, ett familj som åkte pulka, några bilar och lite folk som var ute på vilo vägar :) Vi var väl ute typ 1½-2h någonting.. vi hade ju inte direkt bråttom plus att jag hade skavsår! Sedan var vi till Niklas och varvade ner lite, han duschade och så såg vi en film på tv som hette: Snow Dogs. Sen åkte vi hem till mig och bytte lite kläder och sedan åkte vi ner till film och fabel och hyrde några filmer och köpte lite godis :P Filmerna: Jakten på lycka, Disaster movie, You Don't Mess with the Zohan. Sedan åkte vi hem till mig igen och lagade mat och fruktsallad. Bild på maten kommer. Kollade på melodifestivalen medans vi väntade på maten i ugnen. Nu är jag trött och orkar inte skriva mera.. fortsättning följer :P Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0