Virke inköpt!

Nu har jag inhandlat virke så jag kan göra ramar till mina 3D bilder.

Köpte även board som jag ska försöka måla.



Vi började såga upp bitarna till ramen ,så när vi skulle börja på nästa "list" så var de inte lika.

De jag skulle ha är 15x43mm men jag hade fått två stycken 21x43mm.



← 15x43mm 21x43mm →

Tydligen hade nån lagt fel..Och jag kollade inte tydlingen så noga när vi köpte dom.

Men syrrans kille skulle till Byggmax idag igen så han får köpa mer åt mig å.

Men de som vart kvar igår ska ja använda till ett annat projekt.
Där jag även kommer använda boarden.



5 Aug

När syrran slutat jobb så hämtade  hon upp mig hos Niklas.
Så vi åkte till Göranssons färg i Danholn.
Där köpte vi Vit färg med nyansen Lätthet. Vart även två penslar, lite lättare att måla då.
Sen åkte vi till Nordsjö Idé & Design, där köpte jag griffelfärg eftersom den var slut på Göranssons.
Vidare till stan där vi träffade på syrrans sambo.
Kollade in loppisen i de gula huset som till hör Bergstenskagården.
Var även in dit en vända.
Gud va massa fina saker.
Så vart de en korv på Sibylla.
In sen på Gruvgatan 13 där köpte jag två "hållare" för fröpåsar.
Sen åkte vi till syrran för att åka till Byggmax.
Hennes sambo ville inte åka själv.
Så denna gång vart de rätt lister.
Så nu är dom uppsågade och ihopsatta, bara färgen kvar.
Men de har varit så varmt så ja har inte orkat måla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0