Lördag 15 aug

Kidnappade med syrran idag på en loppis tur.
Först var det jag och Niklas som tänkte åka men var lika bra att höra om syrran skulle med.
De ville hon så klart.
Så vi hämtade upp henne vid 10 tiden idag.
Först en vända å ta ut pengar.
Sen åkte vi mot timmervägen, fanns dock inte så mycke där att kolla på.
Blir nog mer saker mot hösten.
Vi köpte iaf lite böcker.
Så vi tog bilen och drog mot Berg i Torsång.
Var bara två olika hushåll som hade loppis.
Men kul att kolla iaf.
Köpte 5 tidningar för 1 kr/st.
Tänkte inte att vi skulle hinna så mycke mer idag men när vi ändå var i farten åkte vi till Gustafs för att kolla om Me and Alice loppisen hade öppet.
De hade dom.
Massa fina saker en hel del fick följa med hem.
Både jag och syrran köpte saker.

Innan vi åkte därifårn så frågae jag vart Moraby ligger eftersom jag såg att Det vita dårhuset och Fröken F skulle ha loppis.
Till våran förvåning låg de också i Gustafs.
Så vi tog bilen dit.
Var inte svårt att hitta dit fick en bra beskrivning.

När vi ändå var typ vid Borlänge så åkte vi en vända till Irma`s uthus.
Åhh vilken underbar butik de är.
HIttade lite smått och gott.
Så hade hon även 25 % på allt i butiken.

När vi ändå var i farten åkte vi till Rostberg på loppis.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0