Blåser..

Idag var jag uppe vid nio tiden för Niklas och grabbarna skulle ut och spela paintball.
Var först tänkte att jag och syrran skulle åka till stugan medans dom var ute i skogen och spelade.
Så vi kunde måla klart med det regnar till och från.
Inge kul att måla då.
Inte så mycke kvar att göra men inge kul att hålla på när de regnar.

Ska göra om lite här uppe idag, lär ha in mina loppis fynd nånstanns.
Börjar bli rätt fullt nu.
Men men hittar man mysiga saker så kan man ju inte låta bli dom.
Ställa undan lite saker så man får fram nya.
Sen ska allt bort på barbordet så jag kan få fram nya saker.

Men som vanligt hamnade jag här och kollar bloggar men ska snart börja.
Alla gör ju så mysiga bloggar.
Folk skriver så bra men själv vet man knappt vad man sak skriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0