TRÅKIGT!!

De har jag nu , vet inte vad jag ska göra.
Funderar på o gå ut en sväng o gå, sätta på mp3 å bara gå men snart blir de mat så de blir kanske efter de men då kommer jag säkert inte orka.Men ja borde.
Har ju blivit så slö av mig fast ja gör en massa saker på dagarn, kanske inte de ja borde men iaf..

Nästa vecka ska ja söka lite jobb om ja nu hittar nå roligt.

iaf idag så va ja o syrran till stan o kollade på loppis hittade inget roligt sen åkte vi å köpte en present åt mamma så nu är en sak avklarad iaf.
sen åkte vi hem till henne där vi vart hämtade för att åka till blge , kupolen.
Skulle inte ha nåt men vart en tröja på jula som ja tänkte ha när ja grejar ute, ett par svarta satin jeans på Gina Tricot för 99 kr hade kostat 299. Dom var halv snygga men tänkte att man kunde ha dom om man var ut o festa lr nåt..
Sen vart de 2 trosor (verkligen kul o veta) från Lindex. (extremt kul o veta)...

Sen köpte jag Coca-Colas nya burkar.. Coca-Cola Light plus med vitaminer o grönt the. FY FAN VA ÄCKLIGA!! ska aldig dricka dom mer, smaka ju skit.
Men man fick ju lov o prova.

Ja borde gå ut i garaget o börja måla upp trädet osm jag ska ssåga ut men orkar inte riktigt. Få väl se vad som händer efter maten. Antigen blir ja sittade här eller vid tv lr så är ja duktig o går ut o går en vända eller börjar skissa iaf på trädet.
De märks väl helt enkelt.

Har kommit på några grejor som jag vill göra som te x  gå på bio, vet ej vilken film men de löser sig, bowla, var jätte länge sen. Sen skulle de inte vara helt fel o käka på Tzatsiki heller.
Vill göra om på mitt rum men kan typ inte göra nåt.
Sen skulle de inte sitta fel med en Nikon d80 heller eller/och en bärbar dator....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0